Brokovnice- střelnice



KUBA93
Příspěvky: 12

Příspěvek#1 » sob 4. čer 2016, 11:13

Zdravím, jsem začátečník a proto bych se vás rád zeptal, jestli nevíte kam zajít v okolí Plzně na střelbu asfaltových holubů. Na internetu jsem našel jen dvě střelnice a to jedna v centru Plzně, kde se střílí pouze krátkými zbraněmi a poté jednu u rokycan, kde mají v nabídce pouze jakésy kurzy a nenabízí možnost jít si jen tak zastřílet. Popřípadě co jsem z internetu taky moc nepochopil, jak to na těch střelnicích chodí. Nerad jdu někam úplně nepřipraven. Bylo by možné i poradit jak se chovat? Myslím to tak, že pokavaď tam stojí více střelců, jak poznám, že jsme na řadě atd...

Pokud je to nevhodné téma, tak jej prosím smažte, ale nenašel jsem zde takové téma a přišlo mi nejlepší ho umístit sem.

Uživatelský avatar
Ivoo
Příspěvky: 150

Příspěvek#2 » ned 5. čer 2016, 05:46

Tady je takový poučný video ze střelnice Hovorany o režimu na střelnicíchhttps://www.youtube.com/watch?v=YEUNaJLSNSU (v detailech se může lišit) Na brokových střelnicích je to trochu jinak -střílí se buď trap,nebo skeet (způsoby a směry vyhození holubů-laicky řečeno) nebo se někde dá střílet i na plechové terče ,do barelů atp. jak která střelnice je zaměřená . Způsob střelby na holuby tu nemá smysl popisovat je to na moc psaní -nejlépe vidět na vlastní oči (přiznám se že jsem to ,,přešlapávání " po štontech taky hned nechápal k čemu je to dobrý) já osobně nejraději střílím takový ten srandamač kdy holuby lítají rovně jedním směrem, bo něco trefit když to lítá více směry(nedej bože skeet) to už chce dobrou flintu(mám pumpu) a hodně tréningu+času+peněz (nejsem Onasis-výstřel cca 9kč) Tož tak nějak no



Enerccio
Příspěvky: 623

Příspěvek#3 » úte 14. čer 2016, 14:12

da se strilet i s pumpou?

Uživatelský avatar
Ivoo
Příspěvky: 150

Příspěvek#4 » úte 14. čer 2016, 21:05