Prima zboží až z daleké Číny!!!!



cipis
Příspěvky: 2076

Příspěvek#676 » úte 21. črc 2020, 21:58

Tak na banggood taktéž kecají o skladu v ČR ... Objednal jsem si tam dvě blbosti, no a obě mají číslo CQ......DE a trasování hlásí Německo -> Česká republika :D



Grimpo
Příspěvky: 301

Příspěvek#677 » stř 22. črc 2020, 10:58

Samozřejmě, že kecají. Warehousy maj různě po Evropě. Měl jsem z eBay shipping z Číny, ale párkrát to dorazilo z EU, např. ze Švédska, po nějakých pěti dnech. Teď zrovna jsem objednával nějaké soustružnické serepetičky, a podle toho jakým dodacím datem se prsí, hádám že to bude taky z EU. Ale funguje to jen na drobnosti. Když chcete něco většího - soustruh třeba - tak to už tady v poblíž není, to opravdu lodičkou.



cipis
Příspěvky: 2076

Příspěvek#678 » úte 4. srp 2020, 18:39

Tak už se nikdy nenechám ukecat na zrušení dispute. Hajzlík šikmooký komunikoval do té doby, než jsem to zrušil. Domluvili jsme se na poslání správného zboží a nic ...

Uživatelský avatar
gogan
Příspěvky: 978

Příspěvek#679 » úte 4. srp 2020, 18:52

Grimpo píše:Já se snažím trackovat přes https://www.17track.net/cs. To umí vidět i pohyb v ČR, který by jste na trackování České pošty neviděli. Jinak podobně jak píše Shirako. Když ani ten odkaz netrackuje, tak po třech-čtyřech týdnech lozím co dva-tři dny na poštu. A většinou to časem vyplave. Svého času jsem nakupoval fakt hodně. A když to vezmu odhadem přes procenta, jestli se mi ztratilo 3-4 %, je to moc.


17track je dobrej, ale už několikrát se mě stalo že Česká pošta si zásilku přečíslovala (u doporučených zásilek), to je dobrý si pohlídat a pak sledovat už na webu pošty.

Uživatelský avatar
Destructor
Příspěvky: 684

Příspěvek#680 » úte 4. srp 2020, 21:05

cipis píše:Tak už se nikdy nenechám ukecat na zrušení dispute. Hajzlík šikmooký komunikoval do té doby, než jsem to zrušil. Domluvili jsme se na poslání správného zboží a nic ...


Chybami se clovek uci, mel jsi mi rict at prodlouzi dobu dodani.
Ale nejjistejsi je se na nej vybodnout.



cipis
Příspěvky: 2076

Příspěvek#681 » úte 4. srp 2020, 22:07

Jj, dostal "pěkný" komentář k produktu ...
Teď mi pro změnu došly dva balíčky po dvou měsících (šlo to po zemi), dvě totožné objednávky, divil jsem se, proč je jeden balík o něco lehčí než druhý, no tak ten jeden není kompletní ...
Nějak se nám kazí, chlapci ...
Je ale fakt, že tohle jsou první průsery, co se mi staly, ty asi už stovky balíčků za ty roky byly bez problémů.



ondrush
Příspěvky: 290

Příspěvek#682 » stř 5. srp 2020, 09:25

je pravda, ze tolko dispute a/alebo negativnych komentarov jak poslednych par mesiacov som nedal nikdy. a to objednavak dost menej nez v minulosti. vacsina je medorucene zbozi alebo zbozi vo fakt otrasnej kvalite, ktore ani naznakom neodpoveda popisu (ale to druhe nestrelecke veci)

Uživatelský avatar
Destructor
Příspěvky: 684

Příspěvek#683 » stř 5. srp 2020, 11:00

cipis, na to nekompletní zboží hoď Dispute a máš to ...



cipis
Příspěvky: 2076

Příspěvek#684 » stř 5. srp 2020, 11:07

Už si hlídám termín, při sebemenším náznaku mu to tam poletí, zatím si vyžádal fotografie. Nicméně s doposláním souhlasit nebudu, protože to by se natáhlo a už by nebyla možnost tam pak dát dispute.
Ideální řešení by bylo, kdyby vrátil část peněz a tu chybějící věc nabídl normálně k prodeji za vrácené peníze, aby to byla normální další objednávka. A ne, že slíbí, že pošle, nic nedojde a prošvihne se termín.
Anebo jak píšeš, prodloužit dobu dodání, to by vlastně také šlo.
Ten předchozí výtečník také komunikoval do té doby, co jsem měl čas na dispute. Takže je to potřeba hlídat.



mikky
Příspěvky: 565

Příspěvek#685 » čtv 6. srp 2020, 20:35

Lhůta na dispute se dá prodloužit, ale musí to udělat ten obchodník. Pokud je s nim (nějaká) řeč, stačí ho upozornit, že buď prodlouží termín, nebo dostane dispute. Pokud teda chceš čekat, samozřejmě.



iloveguns
Příspěvky: 1408

Příspěvek#686 » pát 7. srp 2020, 09:08

Teď se dohaduji s prodejcem ohledně napínacího kruhu na banjo. Pro ty šikmookáče je zřejmě banjo tak exotický nástroj jako pro nás ty jejich lidové nástroje a o principu toho nástroje asi nic nevědí, takže kruh, který mi poslali, má stejný průměr jak tonering na který se blána napíná, takže jako napínací kruh je nepoužitelný. Poslal jsem jím i fotky, kde jím názorně a polopaticky vysvětluji, že napínací kruh, který se klade na ráfek blány musí mít nezbytně o několik mm větší průměr než kruh, na který se blána natahuje. Když konečně pochopili, že v popisu nabízí něco jiného než to,co poslali, nabídi mi, ať jím to pošlu do Číny zpět a že mi pak vrátí peníze. Za ten kruh jsem jím zaplatil 302 Kč, zatímco poštovné do Číny stojí 942 Kč.



ValdaM
Příspěvky: 153

Příspěvek#687 » pát 7. srp 2020, 11:32

Hned den po vypršení termínu dávat Dispute...termíny několikrát prodlouží, ale nakonec to vyřeší. A co se týče nekopletnosti nebo jinému zboží je chyba na jejich straně. Takže bud vrátí peníze nebo zašlou znovu kompletní balení. Vrácení pouze na jejich náklady.

Uživatelský avatar
paza
Příspěvky: 987

Příspěvek#688 » pát 7. srp 2020, 11:49

Dnes se mi dořešil další Dispute - objednal jsem úchylkoměr, přišel, ale vypadávala z převodu ručka, dal jsem na Dispute fotky a návrh na vrácení peněz, prodejce napsal "Refundace 0.00 USD, protože zboží bylo dodáno", naštěstí AliEpress se s nimi nemaže a tak se mi peníze vrací.
Další Dispute bude asi následovat, zatím to prodejce chce řešit nějakou dohodou, objednal jsem druhý úchylkoměr a potřebuji co nejmenší, takže průměr 40 mm a došel mi průměr 60 mm. První reakce mi napsali dostal jste co jste objednal, tak jsem doložil foto jejich nabídky z Ali, kde jsou kóty a 40 mm, najednou hrozné omluvy, tak uvidíme.

Je fakt, že kvalita zboží se poslední dobou (došlo mi asi 20 položek) rapidně zhoršila, skoro vše nějak načaté, doba dodání je teď běžně až 3 měsíce...



ren
Příspěvky: 497

Příspěvek#689 » pát 7. srp 2020, 12:41

@paza Vítej v klubu, taky jsem si objednal úchylkoměr, i s magnetickým stojanem. Stojan jakž takž, ale úchylkoměr trága, zasekává se. Takže hned dispute a už mám peníze na účtu. Mezitím jsem ho rozebral, povolil šrouby co drží střeva a teď docela chodí. Budu muset povolené šrouby něčím zakápnout, aby to drželo. Rapidně zhoršená kvalita se mi nezdá, za poslední dobou jsem od nich za dobrou cenu koupil baterku do noťasu, docela bezva digitální momentový nástavec na golu a VAG diagnostický kabel. Teď jsem zariskoval a koupil sadu náhradních dílů na AR-15, jen tak abych viděl, co Číňan vyrobí.
https://www.aliexpress.com/item/4001284189742.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.48ef4c4driCwtu

Já to měl za 8 USD, teď nějak přitlačil na cenu. Nedělám si iluze o kvalitě, ale v případě nouze se to může hodit.



mikky
Příspěvky: 565

Příspěvek#690 » pát 7. srp 2020, 13:54

Důležitý je neprošvihnout termín uzavření objedávky. Jestli mam přesný informace, tak obchodník nedostane od Ali platbu, dokud ta objednávka neni uzavřená. Takže nějaký prodlužování a tak se musí stihnout včas a dispute většinou funguje jako výbornej motivátor.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů