Prima zboží až z daleké Číny!!!!

Uživatelský avatar
KikiMiki
Příspěvky: 25

Příspěvek#856 » pon 30. lis 2020, 17:34

Já ho mám taky a naprostá spokojenost. Ale nenosím na opasku.

Uživatelský avatar
DesertEagle
Příspěvky: 537

Příspěvek#857 » pon 30. lis 2020, 18:04

Pokud po nich někdo toužíte, písněte SZ, mám černej a zelenej, rád se jich zbavím. Nechci to psát tady do vlákna, není to inzerce. Nabízet to pro pár USD nikde nebudu.



notobi
Příspěvky: 661

Příspěvek#858 » pon 30. lis 2020, 18:57

ValdaM: ten mam, je moc tenkej a povoluje se (řešil sem spínacím špendlíkem) na nošení neni ideální , možná tak na vnější pouzdro, ale na vnitřní spíš vyhozený peníze, leda tak pouzdro s ulticlipem

Uživatelský avatar
DesertEagle
Příspěvky: 537

Příspěvek#859 » pon 30. lis 2020, 20:15

... koupím čalounické šroubky a udělám tam 3 dírky na fixaci ve 3 polohách. Na kvéry to nebude, gatě na chalupě to snad udrží :-)



izerS18
Příspěvky: 1257

Příspěvek#860 » úte 8. pro 2020, 21:23

Pokud někdo hledáte prodloužení zásobníku, tak mohu na Magpul PMAG M2 doporučit https://www.aliexpress.com/item/4001151 ... 4c4dKQ0hqU - Sedí to až moc přesně ;)

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 2985

Příspěvek#861 » pát 18. pro 2020, 19:38

mohl by mi prosím někdo poradít s Ali?
Historie: nepřišlo zboží, otevřel jsem dispute, Ali a prodejce poslali proposal ať zkontroluju local post office a u žádosti byly tlačítka confirm nebo reject. V tu výzvu jsem tehdy neklikl na ani jedno to tlačítko a šel zkontrolovat poštu. Po týdnu jsem se k výzvě vrátil a výzva s confirm nebo reject zmizela, dispute finished, 0 USD refund. (Co jsem pak pochopil, měl jsem snad 2 dny na ten confirm nebo reject). Poté jsem klikl na nějaké tlačítko už nevím odvolání? a 10 dní vidím tento status.
Obrázek

Jak mám dál postupovat (kam kliknout), abych z nich dostal ty prachy (20 USD)? Nebo se na to mám vyprdnout?



pedrosadc
Příspěvky: 70

Příspěvek#862 » pát 18. pro 2020, 19:46

Zkus nový spor, jestli nejde tak Smolík

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 2985

Příspěvek#863 » pát 18. pro 2020, 19:50

kde tlačítko nový spor má být? nemůžu ho najít



lukowicz
Příspěvky: 50

Příspěvek#864 » pát 18. pro 2020, 19:52

Myslím že jsi propásl čas na reagování. Týden je moc



lukowicz
Příspěvky: 50

Příspěvek#865 » pát 18. pro 2020, 19:56

Jo je to tak, máš 5 dní na reakci.

https://service.aliexpress.com/page/kno ... anguage=en

Uživatelský avatar
Milkyway
Příspěvky: 285

Příspěvek#866 » čtv 24. pro 2020, 22:17

wish3.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
jezekif
Příspěvky: 1550

Příspěvek#867 » úte 29. pro 2020, 09:07

Pánové tak to vypadá, že spojení, dohodu soudruhů z Aliexpresu se soudruhy z České Pošty nám byl čert dlužen. Objednal jsem (ne úplně levné zboží) skladem v PL, doručování prostřednictvím DHL, termín doručení cca 8 dní. A už jsem se těšil jak to brzo přijde. Jenže trackovací informace pořád nedostupné, ani stránky DHL nic nenacházeli, zkrátka nic. Nu co říkal jsem si, stane se, buď zboží v ochranné lhůtě přijde, nebo disput a vrátí prachy. Jenže velký kulový! Zboží nepřišlo, prodejce vložil do evidence v disputu screen ze 17track, kde se najednou objevily informace, že ČP má zboží už téměř měsíc na doručovacím depu a že mám vložit doklady od ČP, že nebylo zboží doručeno! Takže jsem docela v řiti, neb od ČP žádné doklady nedostanu, ty zmrdi se mnou ani nebudou jednat, protože jak známo nejsem jejich zákazníkem (tím je prodejce / aliexpres). No uploudnul jsem Aliexpresu nějaký screeny o nedostupnosti tracking info na jejich vlastních (ali) stránkách a z DHL, napsal jim, že s ČP si to musí pořešit sami a že jsem šokován, tím, že vybrali k doručování takového přepravce. Zatím to ještě není dořešené, tak uvidíme.



CAMPari
Příspěvky: 42

Příspěvek#868 » úte 29. pro 2020, 09:14

skladem v PL a doručování prostřednictvím DHL :) na to jsem čekal déle než na zboží přímo z čajny cca 2 měsíce :D



aToM
Příspěvky: 500

Příspěvek#869 » úte 29. pro 2020, 09:18

Mám to stejně. A ČP se neobtěžuje ani trackovat tyhle zakázky ve svém systému. Pro útěchu bych sem aspoň napsal vtip o České poště, ale asi by vám stejně nedošel... :-)

Uživatelský avatar
jezekif
Příspěvky: 1550

Příspěvek#870 » úte 29. pro 2020, 09:28

A já bral DHL jako spolehlivou spedici! Předtím mě šlo něco z Číny přes PL jenže to u nás doručovala Zásilkovna a z obvyklých poštovních několika týdnů byly jen dva dny v ČR a doručeno. Tak jsem si i vzhledem k termínu doručení říkal že ČP asi vynechají! No nestalo se, je to "na doručovacím depu" už skoro celý prosinec a ČP není schopna vyvinout při doručování ani rychlost 1km/den! Když jsem jim volal, tak mi řekli, že se balíček "v tom předvánočním ruchu asi někam zatoulal, ale že se určitě najde"! Ku.va! Tam musí bejt bo.del jak sviňa! Co chtějí po měsíci, kde hledat?! A ani si nechci představovat v jakém stavu je ten balík a už vůbec ne jeho obsah, jestli se někde měsíc povaluje, kopu do něj pošťáci, uklízečky a kdoví kdo ještě! A to pominu, že jsem před vánoci několikrát volal na doručovací poštu, zda pro nás v systému nevidí nějakou zásilku a nic! Mají tak přehledný systém, že pokud nedoručuje standardní doručovací pošta, ale přímo doručovací depo, tak to ani na poště v systému nevidí! Ku..!!

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Piggy a 25 hostů