Inspektoráty pro zbraně



Střelec
Příspěvky: 1648

Příspěvek#946 » úte 14. led 2020, 13:21

U nás jsou tam v civilu pokaždé stejní, plus jedna v civilu vydává ZP (prodloužení, rozšíření, přijímá žádosti).



Pavluso
Příspěvky: 213

Příspěvek#947 » úte 14. led 2020, 13:52

O nošení stejnokroje rozhoduje vedoucí oddělení či odboru atd. Není povinnost mít ve službě uniformu vždy...
Já jí třeba nosil jen prvních pár let a pak dalších třicet jen civil
Nehledě nato, že na OSZBM pracují i civilisté. Lidé v pracovně právním poměru.

Toliko k uniformám



Haluziak
Příspěvky: 278

Příspěvek#948 » úte 14. led 2020, 15:06

Jak psal Střelec a vlastně i expres, proč bych v Brně chodil zbytečně dělat ramena, když tam jsou úplně v pohodě lidi, co mi vždy minimálně poradili když nepomohli (třeba když jsem špatně vyplnil přihlášku ke zkouškám :D) a nákupka a techničáky jsou tady vesměs na počkání.



-hanz-
Příspěvky: 3

Příspěvek#949 » pon 10. úno 2020, 09:14

Dnes na Sdružení vydání PZ na počkání. Celá procedura trvala cca 20 min.



Peca
Příspěvky: 33

Příspěvek#950 » stř 19. úno 2020, 09:17

Potvrzuji, paní se mě ptala, jestli mám půl hodiny čas, že by to bylo na počkání, reálně to jsem po registraci čekal 10 minut. Byl jsem tam ráno, takže tam nebylo moc lidí, ve špičce to ta půlhodina asi může být.

Odesláno z mého YAL-L41 pomocí Tapatalk



sonor
Příspěvky: 354

Příspěvek#951 » pon 20. dub 2020, 10:08

Tak dnes jsem volal na své oddělení a byl jsem příjemně překvapen. Ptal jsem se na registraci céčka a nebyl jsem odmítnut. Bylo mi řečeno, ať zbraň nafotím (čísla, zkušebnu) a pošlu jim to s číslem jednacím a obratem mi doporučeně pošlou průkaz zbraně. Fyzická kontrola proběhne až se to šílenství přežene. Musím jim donést kilové kafe))



tomas fuk
Příspěvky: 831

Příspěvek#952 » pon 20. dub 2020, 12:08

Na doruceni PZ doporucene postou cekam jiz od 14.4.2020 kdy mi volali, ze jeste tyz den posilaji. Stale nic.



sonor
Příspěvky: 354

Příspěvek#953 » pon 20. dub 2020, 15:41

Odkud jsi?

Uživatelský avatar
Letec 12
Příspěvky: 2415

Příspěvek#954 » pon 20. dub 2020, 15:48

Dnes Olomouc, po předchozí telefonické domluvě domluven termín. PZ 20minut. Berou po jednom, čeká se venku, personál si přijde sám. Hotové doklady z doby před covidem možno vyzvednout na místě i bez objednávky.

Uživatelský avatar
Milkyway
Příspěvky: 281

Příspěvek#955 » pon 20. dub 2020, 18:22

Informace o změnách na úseku správních činností v oblasti zbraní v rámci vyhlášeného nouzového stavu



Vážený pane, vážená paní,

z důvodu šíření nákazy virem SARS-COVID-19 („koronavirus“) byl v České republice nařízen nouzový stav podle § 5 a 6 ústavního zákona č. 110/1998 Sb. Vláda průběžně nařizuje opatření směřující k omezení šíření nákazy, a to zejména prostřednictvím snížení četnosti fyzických kontaktů mezi obyvatelstvem.



Jedním z vládních opatření je Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ze dne 9. dubna 2020, na základě kterého orgány veřejné moci a správní orgány, počínaje dnem 20. dubna 2020, obnoví standartní úřední hodiny v rozsahu, jaký byl před vyhlášením nouzového stavu, avšak za současného přísného dodržování zvýšených hygienických požadavků. Nadále bude platit omezení osobního kontaktu zaměstnanců s veřejností na nezbytně nutnou úroveň s upřednostňováním písemného, elektronického či telefonického kontaktu ve všech případech, kdy je to možné, avšak při současném umožnění osobního kontaktu klientům v úředních hodinách ve stejném rozsahu, jako tomu bylo před vyhlášením nouzového stavu.

S ohledem na zvýšená hygienická opatření žádáme všechny, kteří mají v úmyslu možnosti osobního kontaktu využít, aby před návštěvou příslušného pracoviště služby pro zbraně a bezpečnostní materiál toto pracoviště nejprve kontaktovali (telefonicky, e-mailem) a domluvili si termín návštěvy.



Jak již shora uvedeno, i přes obnovení úředních hodin nadále platí omezení osobního kontaktu zaměstnanců s adresáty veřejné správy na nezbytně nutnou úroveň. Úkony podle zákona o zbraních nepatří mezi neodkladné úřední záležitosti, a proto bude převážná většina podání podle zákona o zbraních vyřizována až po ukončení nouzového stavu. Vzhledem k povaze přijatých opatření, bude možné u všech lhůt podle zákona o zbraních prominout jejich zmeškání podle § 41 odst. 1 správního řádu.



Bližší informace o omezení provozu příslušných pracovišť služby pro zbraně a bezpečnostní materiál a některá doporučení k postupu pro vyřizování neodkladných záležitostí naleznete na https://www.mvcr.cz/clanek/zbrane-strel ... 84336.aspx

Kontakty na jednotlivá pracoviště služby pro zbraně a bezpečnostní materiál lze nalézt na webových stránkách Policie ČR na adrese https://www.policie.cz/imapa.aspx .

NA TENTO E-MAIL NEODPOVÍDEJTE!

E-MAIL BYL ROZESLÁN AUTOMATEM NA E-MAILOVÉ ADRESY VEDENÉ V INFORMAČNÍM SYSTÉMU CENTRÁLNÍ REGISTR ZBRANÍ.

Policejní prezidium České republiky

Ředitelství služby pro zbraně a bezpečnostní materiál



antonspelec
Příspěvky: 1182

Příspěvek#956 » stř 6. kvě 2020, 12:44

Byli jste uz prosim nekdo v poslednich dnech u cetniku na Soukalove? Jak to tam vypada? Jsou fronty?

Zda se, ze ani cinska chripka je nedonuti zprovoznit moznost booknout si onlajn cas navstevy...



antonspelec
Příspěvky: 1182

Příspěvek#957 » pát 15. kvě 2020, 16:49

Vazne nikdo v poslednich tydnech neresil nic na Soukalove? Funguji fyzicky? Nedovolal jsem se tam:-(



Střelec
Příspěvky: 1648

Příspěvek#958 » pát 15. kvě 2020, 18:41

Zaznamenal jsem info, že od příštího týdne by měly úřady fungovat bez omezení, nevíte, jestli se to týká i OSZBM? (Potřebuju NP a do pondělka se tam asi nedovolám :D )



haito
Příspěvky: 112

Příspěvek#959 » sob 16. kvě 2020, 05:28

no hele nevim jak jinde ale Prostějov uz funguje normálně po-st 8-17. a na dverich meli ze narizeni blabla a že uz normal.

Uživatelský avatar
j.v.
Příspěvky: 160

Příspěvek#960 » pon 18. kvě 2020, 08:47

Další email od Ředitelství služby pro zbraně a bezpečnostní materiál:

Informace o změnách na úseku správních činností v oblasti zbraní po ukončení nouzového stavu

Vážený pane, vážená paní,

z důvodu šíření nákazy virem SARS-COVID-19 („koronavirus“) byl v České republice nařízen od 12. března 2020 nouzový stav podle § 5 a 6 ústavního zákona č. 110/1998 Sb, který končí dnem 17. května 2020.

Bez ohledu na ukončení nouzového stavu se nadále doporučuje využívat v maximální míře prostředky elektronické komunikace nebo korespondenční cestu. V případě realizace fyzické návštěvy příslušného pracoviště se doporučuje se předem u příslušného útvaru policie telefonicky informovat na možnosti vyřízení dané záležitosti.

Od 18. května však již bude možné elektronické podání pouze prostřednictvím e-mailu opatřeného uznávaným elektronickým podpisem nebo datové schránky.

Počínaje dnem 18. května 2020 počínají opět běžet veškeré lhůty podle zákona o zbraních. Pokud držiteli krátce před počátkem nouzového stavu nebo v jeho průběhu vznikla povinnost učinit určitý úkon (např. provést ohlášení převodu nebo nabytí zbraně podléhající registraci) je podle § 41 odst. 2 správního řádu třeba tento úkon provést nejpozději do 15 dnů ode dne ukončení nouzového stavu, tedy nejpozději dne 1. června 2020. Pokud byl daný úkon v době trvání nouzového stavu již učiněn, není samozřejmě třeba jej činit znovu.

Samotné provedení daného úkonu bude současně považováno za žádost o navrácení v předešlý stav ve smyslu § 41 odst. 2 správního řádu, přičemž překážkou ve smyslu tohoto ustanovení byl trvající nouzový stav, který je třeba považovat za vážný důvod, jenž bránil v tom daný úkon učinit v původní lhůtě.

Nelze-li samotné podání v této lhůtě učinit (např. v případě odevzdání posudku o zdravotní způsobilosti držitelem zbrojního průkazu skupiny D), je třeba rovněž příslušný útvar policie požádat o navrácení v předešlý stav (§ 41 odst. 2 správního řádu). Příslušný útvar policie v takovém případě přizná tomuto požádání odkladný účinek dle § 41 odst. 3 správního řádu a určí dodatečnou lhůtu, která nesmí být delší než původní lhůta stanovená zákonem o zbraních (v uvedeném příkladu tak nejvýše 2 měsíce).

Doba platnosti výjimky (byla-li vydána na dobu určitou), povolení vydaného podle § 12 zákona o zbraních a zbrojního průvodního listu se navyšuje o dobu trvání nouzového stavu, v případě rozhodnutí, která byla ke dni 12. března 2020 v právní moci, se jejich platnost tedy navyšuje o 67 dnů. Příslušný útvar policie vydá držiteli některého z těchto rozhodnutí na požádání potvrzení o prodloužení jeho platnosti a uvede v tomto potvrzení den, kdy platnost výjimky, povolení nebo zbrojního průvodního listu skončí. V Centrálním registru zbraní bude doba platnosti těchto rozhodnutí prodloužena automaticky.

S ohledem na aktuálně uveřejněný harmonogram uvolňování protiepidemických opatření lze, budou-li to dovolovat organizační možnosti a kapacity, provádět zkoušky odborné způsobilosti již od 25. května 2020. Při provádění zkoušek bude nadále potřeba dodržovat doporučené hygienické a protiepidemické postupy.

Doba trvání nouzového stavu se rovněž nezapočítává do doby platnosti posudku o zdravotní způsobilosti přiloženého k přihlášce ke zkoušce odborné způsobilosti.


Bližší informace o omezení provozu příslušných pracovišť služby pro zbraně a bezpečnostní materiál a některá doporučení k postupu pro vyřizování neodkladných záležitostí naleznete na https://www.mvcr.cz/clanek/zbrane-strel ... 84336.aspx

Kontakty na jednotlivá pracoviště služby pro zbraně a bezpečnostní materiál lze nalézt na webových stránkách Policie ČR na adrese https://www.policie.cz/imapa.aspx .

Na tento e-mail neodpovÍDejte!

E-mail byl rozeslÁn automatem na E-MAILOVÉ ADRESY VEDENÉ V informaČnÍm SYSTÉMU CENTRÁLNÍ REGISTR ZBRANÍ.

Policejní prezidium České republiky

Ředitelství služby pro zbraně a bezpečnostní materiál

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů