Aktualizace otázek?



Bar
Příspěvky: 2

Příspěvek#1 » úte 7. zář 2010, 19:50

Prvořadě se omlouvám, jestli takové téma už existuje, ale nepodařilo se mi ho najít...
Chtěla jsem se zeptat jak moc jsou aktualizované otázky na Vašich stránkách, našla jsem na MVČR otázky platné k 1.1.2010 a novela zákona platnou k 1.7.2010. Změnilo se něco i u otázek, nebo jsou platné? V pravdě řečeno 6.9. jsem podala přihlášku ke zkoušce jelikož škola, kterou studuji mi takovou možnost poskytuje, ale obávám se, že budu ve velké časové tísni a nebudu mít dostatek času se otázky učit, proto bych se nerada navíc učila otázky, které jsou neplatné.

Předem děkuji za odpověď...

Uživatelský avatar
MarK
moderátor
Příspěvky: 3264
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#2 » úte 7. zář 2010, 21:29

Nevím aktuálně o žádných změnách v otázkách.
Novela z července pokud vím přinesla změny jen k ověřování zbraní, což se afaik žádných testových otázek netýká.



Bar
Příspěvky: 2

Příspěvek#3 » stř 8. zář 2010, 16:08

Tak u nás ve vedení kolují špatné informace... Tím líp, alespoň si stím nemusím dělat starosti... Díky

Uživatelský avatar
MarK
moderátor
Příspěvky: 3264
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#4 » stř 8. zář 2010, 17:47

Samozřejmě pokud máte nějaké přesnější údaje a informace, tak je rád zkontroluji.

Větší změna otázek proběhla letos v únoru a ta je zde zapracována.

Pokud máte někde nejistotu, zda je otázka aktuální, není problém porovnat s MV:
http://www.mvcr.cz/clanek/zbrane-streli ... 84336.aspx (dole jsou otázky i klíč)



Montezuma
Příspěvky: 23

Příspěvek#5 » ned 18. čer 2017, 09:38

Hezký den, mám dotaz.