Brokové náboje pro osobní obranu.



so92
Příspěvky: 39

Příspěvek#1 » stř 11. úno 2015, 16:27

Ahoj, asi to je trošku ... nestandardní ..., ale jaký náboj by jste mi doporučili pro osobní obranu s opakovací brokovnicí, ráže 12?



pelanj
Příspěvky: 888

Příspěvek#2 » stř 11. úno 2015, 16:54

Buckshoty 6,2 nebo 8,4 mm a slugy.

Uživatelský avatar
Blacky
Příspěvky: 2511

Příspěvek#3 » stř 11. úno 2015, 16:57

Mnoo vymest chodbu je nejlepsí tak 3mm brokama :)

Uživatelský avatar
sided
moderátor
Příspěvky: 3754

Příspěvek#4 » stř 11. úno 2015, 17:21

Souhlas, pokud se bavíme o obranné vzdálenosti do cca 20ti metrů tak 3-4mm brok.



mikymoto
Příspěvky: 1322

Příspěvek#5 » stř 11. úno 2015, 17:38

Blacky píše:Mnoo vymest chodbu je nejlepsí tak 3mm brokama :)

Brokovnicím moc neholduju (nejsem odborník), ale s tím zametáním chodby to nebude tak žhavý.
Tak dlouhou chodbu (aby se projevilo rozptýlení broků) doma asi mít nebudeš :D
https://www.youtube.com/watch?v=IR5K3DrD4Lk

Uživatelský avatar
Blacky
Příspěvky: 2511

Příspěvek#6 » stř 11. úno 2015, 18:00

Uzkon s 50cm hlavni bez zahrdlení na tom bude o trošku lépe. Tím "vymést" sem myslel, že tou opakovačkou se trefí tutově, lupiče má šanci nezabít a když na něj půjdou dva, tak je velká šance je trefit oba. Prostě to vidím jako lepší, než 3-6 kulí v buckshotu.

Uživatelský avatar
marinakus
Příspěvky: 4543

Příspěvek#7 » stř 11. úno 2015, 18:29

taky bych to viděl jako lepší možnost, než se snažit prostřelit protilehlou zeď slugem :D



mikymoto
Příspěvky: 1322

Příspěvek#8 » stř 11. úno 2015, 19:27