Kde člověk může v Praze a okolí mimo soutěž trénovat dovednosti pro LOS?

Moderátor: LOS vedení

Uživatelský avatar
oldlamehand
Příspěvky: 498

Příspěvek#1 » čtv 16. bře 2017, 11:32

Pokud člověk vyrazí na střelnici a zaplatí si stav, může potrénovat maximálně tak tasení,zapíchnutí, přenášení v rámci jendoho terče...., ale všechno z místa.
Kde se dá mimo jakoukoliv soutěž bez členství v nějakém klubu vyřádit na celé ploše, vyzkoušet si střelbu z různých poloh, na různé figuríny, za pohybu atd?
Je jasné, že jednou z možností je asi kurz obranné střelby.
Pokud by to ale člověk chtěl někde vyzkoušet neorganizovaně, funguje to tak, že si na nějaké venkovní střelnici jednotlivec či skupinka zaplatí celou plochu a pak si v mezích provozního řádu může dělat co chce? Kde a jak trénujete na LOS i "reálné" obranné situace vy?
Zatím jsem tedy začátečník na úrovni, kdy si vystačím se střelbou z místa a jsem rád, když nastřílím alespoň trochu slušně. Uvažuji spíš do budoucna?

Uživatelský avatar
machinus
Příspěvky: 164

Příspěvek#2 » čtv 16. bře 2017, 12:19

V podstatě jak říkáš, musíš si to zaplatit/domluvit na střelnici která to umožňuje a pak může na place trénovat střelbu v pohybu, z poza překážky a tak... Osobně jsem tam zatím nebyl ale slyšel jsem dobré věci o střelnici Vražkov tak jim klidně zkus zavolat a zeptat se. Dle jejich stránek:
... můžeme k vyžití nabídnout otevřenou plochu 25 x 30 metrů kde lze střílet z různých míst v rozmezí 5 - 25 m na sklopné kovové poppery, gongy, papírové terče na stojanech, případně jiná schválená terčová zařízení. Na střelnici je též možnost využít různé překážky a zástěny pro výcvik střelby za ztížených podmínek ke zlepšení střeleckých dovedností a návyků. Tento prostor má travnatý povrch.

http://www.strelnicevrazkov.cz/2015/08/onas.html



Tarrak
Příspěvky: 18

Příspěvek#3 » pát 17. bře 2017, 16:19

Nocompromise.house

Uživatelský avatar
fixfokus
Příspěvky: 568

Příspěvek#4 » sob 18. bře 2017, 06:45