obchod: BestPatron
- ToF
- Profil
- Registrován: úte 15. led 2019, 16:39
- marinakus
- Profil
- Registrován: stř 4. kvě 2011, 01:10
- Hombleman
- Profil
- Registrován: stř 12. srp 2020, 20:02
Příspěvek#18 » úte 11. kvě 2021, 09:53
Od BP jsem objednával od nábojů, čištění až po BCM.
Ohledně BCM se mnou měl i trpělivost pan Skalník, zodpověděl dotazy i nasměroval.
Za mě spokojenost. Jak už zde někdo zmínil, není to styl Alza, CZC nebo Amazon. Hold jsme zhýčkaní dnešní dobou, kdy očekáváme vše téměř hned a zázraky do 2 dní.
Nemyslím si, že BP ani ostatní obchody mají takové marže, kdy by prodali 1 pušku a měli na měsíc vystaráno. V celém dodavatelsko výrobním řetězci musí každý vydělat. Zadarmo to nikdo dělat nebude
Ohledně BCM se mnou měl i trpělivost pan Skalník, zodpověděl dotazy i nasměroval.
Za mě spokojenost. Jak už zde někdo zmínil, není to styl Alza, CZC nebo Amazon. Hold jsme zhýčkaní dnešní dobou, kdy očekáváme vše téměř hned a zázraky do 2 dní.
Nemyslím si, že BP ani ostatní obchody mají takové marže, kdy by prodali 1 pušku a měli na měsíc vystaráno. V celém dodavatelsko výrobním řetězci musí každý vydělat. Zadarmo to nikdo dělat nebude
- risa2000
- Profil
- Registrován: úte 11. zář 2018, 20:14
Příspěvek#19 » úte 11. kvě 2021, 10:40
Nechtěl jsem vyvolat flame ohledně marží, podobně to vypadá, když se podívám na to, za kolik se prodává v US Sig P365 (500 USD) a za kolik u nás (19.500 Kč bez DPH, Kentaur). Chápu, že v tom je clo, dovoz. Servis a marže obchodníka je i v těch 500 USD.
Nicméně to s tím, že neprodávají zbraně se zásobníkem, aby je mohli prodávat jako kat. B je fakt podivnost.
Nicméně to s tím, že neprodávají zbraně se zásobníkem, aby je mohli prodávat jako kat. B je fakt podivnost.
- selag
- Profil
- Registrován: pon 18. kvě 2009, 10:58
- Bydliště: Jihlava
Příspěvek#20 » úte 11. kvě 2021, 12:08
Myslím si, že nazývat to "zhýčkání dnešní dobou" není to pravé pojmenování. Jsou přece jisté standardy chování při přijímání, zpracování a potvrzování objednávek. Ještě bych pochopil, kdyby se někdo ozval a požádal o strpení, že naskladňují zboží. Ale vyjádření ředitele při urgenci zaslání platebních údajů, že se zítra někdo ozve mi vůči zákazníkovi připadá hodně nešťastné. Dělám 21 let ve službách a každý zákazník je pro nás ten, kdo nám do firmy nese peníze. A podle toho se k němu chováme. Proč svižnou komunikaci a vyřizování objednávek zvládají podstatně menší e-shopy, proč finský e-shop Lamnia zvládne doručit zboží do 5 prac. dnů i s mezinárodní platbou bankovním převodem a proč to u BP již několik let nejde? Já si u BP rozhodně nestěžuji na komunikaci při výběru zboží, na snahu poradit a vybrat pro zákazníka to nejlepší. Ale trvám na tom, že vlastní nákup přes jejich e-shop je v dnešní době už překonaná katastrofa.
- gunman
- Profil
- Registrován: úte 28. dub 2009, 20:15
- sided
- Profil
- Registrován: čtv 18. čer 2009, 12:28
- Bydliště: okolo komína
Příspěvek#25 » stř 12. kvě 2021, 09:20
Bral jsem tam v poslední době pár věcí a vždycky v pohodě. Je to normální shop s normální pracovní dobou takže nereagujou večer a ani o víkendech. Přijde mi to tak nějak normální. Na rozdíl od jiných Eshopů v týhle branži aspoň berou telefony a komunikují člověčím způsobem.
K řečem o maržích a nenažranejch obchodníkách se vyjadřovat nebudu, kdo si myslí že to je takovej vejvar a umí to líp tak ať to jde dělat.
K řečem o maržích a nenažranejch obchodníkách se vyjadřovat nebudu, kdo si myslí že to je takovej vejvar a umí to líp tak ať to jde dělat.
-
BestPatron - Příspěvky: 9
- BestPatron
- Profil
- Registrován: pát 28. úno 2014, 08:32
Příspěvek#26 » stř 12. kvě 2021, 12:05
Dobrý den pane Aleši S., co se týče Vaší objednávky:
- Vaše objednávka byla vytvořena 10/5/2021 přesně ve 12:38
- Už ten samý den ve 14:37 jste mi volal urgenci své objednávky a já jsem Vám slíbil, že hned druhý den ráno se osobně postarám o to, že bude expedována co nejrychleji.
- Druhý den ráno jsem byl informován svým zaměstnancem, že již předchozího dne ve 17:14 jste danou objednávku zrušil protože tak dlouho nehodláte čekat.
- Takže jste nám na vyřízení dané objednávky dal přesně 4 hodiny a 36 minut. To je velmi krátký časový interval.
- Vaše objednávka by i s nejlepším vypětím všech sil byla expedována až jeden den po té, co jste ji učinil. Což bohužel už více urychlit nelze, protože kurýři vyzvedávají zásilky jen jednou denně a v daný den již balíky vyzvednuté byly.
- Tímto se za tým BestPatron omlouvám, že jsme Vaši objednávku nestihli vyřídit do 4 hodin a 36 minut, kde Vám s námi evidentně došla trpělivost.
S poděkováním za Vaši budoucí trpělivost alespoň 1 až 2 dny, protože to je nejkratší čas ve kterém jsme schopni zboží které je skladem expedovat.
Michal Vavrečka
- Vaše objednávka byla vytvořena 10/5/2021 přesně ve 12:38
- Už ten samý den ve 14:37 jste mi volal urgenci své objednávky a já jsem Vám slíbil, že hned druhý den ráno se osobně postarám o to, že bude expedována co nejrychleji.
- Druhý den ráno jsem byl informován svým zaměstnancem, že již předchozího dne ve 17:14 jste danou objednávku zrušil protože tak dlouho nehodláte čekat.
- Takže jste nám na vyřízení dané objednávky dal přesně 4 hodiny a 36 minut. To je velmi krátký časový interval.
- Vaše objednávka by i s nejlepším vypětím všech sil byla expedována až jeden den po té, co jste ji učinil. Což bohužel už více urychlit nelze, protože kurýři vyzvedávají zásilky jen jednou denně a v daný den již balíky vyzvednuté byly.
- Tímto se za tým BestPatron omlouvám, že jsme Vaši objednávku nestihli vyřídit do 4 hodin a 36 minut, kde Vám s námi evidentně došla trpělivost.
S poděkováním za Vaši budoucí trpělivost alespoň 1 až 2 dny, protože to je nejkratší čas ve kterém jsme schopni zboží které je skladem expedovat.
Michal Vavrečka
selag píše:Musím říct, že ač „ věrný „ zákazník firmy BestPatron po dnešní zkušenosti již nikdy více. U p. Vavrečky jsem už nějakou korunu nechal – pistole Sphinx a Khar, kolimátor Vortex AMG, optika Vortex s montáží a pár dalších drobností, tak že za více než 120 tis. Kč, ale musím říct, že to je nákup od nákupu horší. Dnes tj. 10.5. jsem v 12.30 objednal kolimátor EoTech 552. Obratem přišlo od automatu potvrzení přijetí objednávky a že mám čekat na údaje k platbě. Když do 15.45 nic nepřišlo, dovolil sem si zavolat p. Vavrečkovi. Prý on už objednávky nedělá, že už je ředitel a že se mi zítra děvčata určitě ozvou a údaje pošlou. V dnešní době, kdy některé e-shopy při objednání do 12 hod. dodají zboží následující den, si to tento e-shop představuje tak, že následující den pošlou údaje k platbě, za další den až dva překontrolují platbu a pak začnou pracovat na odeslání objednávky. Tak že když to dobře půjde tak za 7-8 dnů mám v rámci ČR zboží z pražského e-shopu Jihlavě. Když si odmyslím řeči na e-shopu, že jsou malá firma ať mají zákazníci trpělivost, které tam mají již pár let, tak je to opravdu zoufalost. Takže za mě to byl poslední pokus o nákup. Oni si nechají svůj EoTech, já svoje peníze a můžeme navzájem zapomenout, že existujeme.
Za mě doporučuji obzvlášť trpělivým zákazníkům.
-
BestPatron - Příspěvky: 9
- BestPatron
- Profil
- Registrován: pát 28. úno 2014, 08:32
Příspěvek#27 » stř 12. kvě 2021, 12:07
Děkuji mnohokrát za Váš komentář, který kromě logiky nepostrádá i lidskost a pochopení.
S poděkováním za tým BestPatron
Michal Vavrečka
S poděkováním za tým BestPatron
Michal Vavrečka
sided píše:Bral jsem tam v poslední době pár věcí a vždycky v pohodě. Je to normální shop s normální pracovní dobou takže nereagujou večer a ani o víkendech. Přijde mi to tak nějak normální. Na rozdíl od jiných Eshopů v týhle branži aspoň berou telefony a komunikují člověčím způsobem.
K řečem o maržích a nenažranejch obchodníkách se vyjadřovat nebudu, kdo si myslí že to je takovej vejvar a umí to líp tak ať to jde dělat.
-
BestPatron - Příspěvky: 9
- BestPatron
- Profil
- Registrován: pát 28. úno 2014, 08:32
Příspěvek#28 » stř 12. kvě 2021, 12:08
Děkuji mnohokrát za Váš komentář, který kromě logiky nepostrádá i lidskost a pochopení.
S poděkováním za tým BestPatron
Michal Vavrečka
S poděkováním za tým BestPatron
Michal Vavrečka
gunman píše:a co děvčata, ozvala se dnes?
firma vyrostla, ředitel byl třeba v parku s dětma, když mu zazvonil telefon, tak slušně odpověděl a odkázal na druhý den
eotech není inzulín, teda pokud zítra neplánuješ nějakou hodně ostrou akci v pásmu Gazi
vtip
-
BestPatron - Příspěvky: 9
- BestPatron
- Profil
- Registrován: pát 28. úno 2014, 08:32
Příspěvek#29 » stř 12. kvě 2021, 12:11
Vážený pane,
na vyřízení objednávky jste nám dal 4 hodiny a 36 minut ... a pak Vám došla s námi trpělivost.
To chápu a hluboce se Vám za to omlouvám.
S přáním hezkého dne
Michal Vavrečka
na vyřízení objednávky jste nám dal 4 hodiny a 36 minut ... a pak Vám došla s námi trpělivost.
To chápu a hluboce se Vám za to omlouvám.
S přáním hezkého dne
Michal Vavrečka
selag píše:Myslím si, že nazývat to "zhýčkání dnešní dobou" není to pravé pojmenování. Jsou přece jisté standardy chování při přijímání, zpracování a potvrzování objednávek. Ještě bych pochopil, kdyby se někdo ozval a požádal o strpení, že naskladňují zboží. Ale vyjádření ředitele při urgenci zaslání platebních údajů, že se zítra někdo ozve mi vůči zákazníkovi připadá hodně nešťastné. Dělám 21 let ve službách a každý zákazník je pro nás ten, kdo nám do firmy nese peníze. A podle toho se k němu chováme. Proč svižnou komunikaci a vyřizování objednávek zvládají podstatně menší e-shopy, proč finský e-shop Lamnia zvládne doručit zboží do 5 prac. dnů i s mezinárodní platbou bankovním převodem a proč to u BP již několik let nejde? Já si u BP rozhodně nestěžuji na komunikaci při výběru zboží, na snahu poradit a vybrat pro zákazníka to nejlepší. Ale trvám na tom, že vlastní nákup přes jejich e-shop je v dnešní době už překonaná katastrofa.
- selag
- Profil
- Registrován: pon 18. kvě 2009, 10:58
- Bydliště: Jihlava
Příspěvek#30 » stř 12. kvě 2021, 12:13
Dobrý den pane Michale V. Děkuji za objasnění časové posloupnosti mé objednávky. Jen Vám v tom nějak vypadl čas na převod peněz - platbu a čas Vaší kontroly připsání peněz na účet. Omlouvám se za netrpělivost a jako trest si pro sebe volím objednávku pušky Perun. Ta mě jistě trpělivosti naučí. Přeji hodně spokojených a podstatně trpělivějších zákazníků ve Vašem e-shopu.
Naposledy upravil(a) selag dne stř 12. kvě 2021, 12:29, celkem upraveno 1 x.
Přejít na
- ZbraneKvalitneCZ
- Webstránky
- Webstránky LOS
- Provoz fóra ZK
- Komentáře
- Střelba
- Legislativa
- Zbrojní průkaz, zákony
- Zabezpečení zbraní/střeliva
- Sdružení LEX
- Zbraně a legislativa v zahraničí
- Střelecké sportovní disciplíny
- LOS
- IPSC
- Ostatní
- Lov a myslivost
- Termíny akcí a závodů
- Střelnice a střelecké obchody, puškaři
- Události
- Off-Topic
- Volná diskuse
- Nestřelecké události
- Zbraně
- Krátké zbraně
- CZ U.B., ČZ Strakonice, ZVI, AlfaProj
- 1911
- Plasťáky
- Ostatní pistole
- Revolvery, derringery
- Krátké malorážky
- Dlouhé zbraně
- Opakovací
- Samonabíjecí
- Brokovnice
- Ostatní dlouhé zbraně
- Dlouhé malorážky
- Černý prach
- Western
- Chladné zbraně a obranné spreje
- Nože
- Ostatní obranné prostředky
- Ostatní zbraně
- Flobertky, vzduchovky a větrovky
- Paintball, airsoft, lukostřelba, praky
- Příslušenství
- Ochrana sluchu a zraku
- Optika
- Pouzdra, obaly, kufry
- Ostatní příslušenství
- Obecně o zbraních
- English / Deutsch / ...
- Zabezpečení, trezory, trezorové skříně
- Uživatelské zkušenosti
- Střelivo
- Náboje
- Pistolové a revolverové
- Puškové
- Brokové
- Ostatní
- Přebíjení nábojů
- Přebíjení pistolových a revolverových nábojů
- Přebíjení puškových nábojů
- Přebíjení brokových nábojů
- Přebíjení obsoletních nábojů
- Obecně o přebíjení
- Burza
- Aktuální inzeráty
- Archiv inzerátů
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů