obchod: BestPatron



ToF
Příspěvky: 306

Příspěvek#16 » úte 11. kvě 2021, 00:21

Od BP jsem bral několikrát náboje, plus pár zásobníků atd, a za mě teda v poho. Vyzvedával jsem osobně, protože to je pro mě rychlejší. Parkování je tam trochu neideální ale dá se, když neni místo na dvoře tak je tam všude "modrá rakovina". Holt Praha no.

Uživatelský avatar
marinakus
Příspěvky: 4543

Příspěvek#17 » úte 11. kvě 2021, 07:04

Několik věcí jsem z BP objednával a vždy bez problémů. Jinak, pokud si někdo myslí, jak nehorázné jsou marže na zbraních a střelivu obzvlášť, nic mu nebrání se v této branži nakapsovat.



Hombleman
Příspěvky: 68

Příspěvek#18 » úte 11. kvě 2021, 09:53

Od BP jsem objednával od nábojů, čištění až po BCM.
Ohledně BCM se mnou měl i trpělivost pan Skalník, zodpověděl dotazy i nasměroval.
Za mě spokojenost. Jak už zde někdo zmínil, není to styl Alza, CZC nebo Amazon. Hold jsme zhýčkaní dnešní dobou, kdy očekáváme vše téměř hned a zázraky do 2 dní.
Nemyslím si, že BP ani ostatní obchody mají takové marže, kdy by prodali 1 pušku a měli na měsíc vystaráno. V celém dodavatelsko výrobním řetězci musí každý vydělat. Zadarmo to nikdo dělat nebude :)



risa2000
Příspěvky: 845

Příspěvek#19 » úte 11. kvě 2021, 10:40

Nechtěl jsem vyvolat flame ohledně marží, podobně to vypadá, když se podívám na to, za kolik se prodává v US Sig P365 (500 USD) a za kolik u nás (19.500 Kč bez DPH, Kentaur). Chápu, že v tom je clo, dovoz. Servis a marže obchodníka je i v těch 500 USD.

Nicméně to s tím, že neprodávají zbraně se zásobníkem, aby je mohli prodávat jako kat. B je fakt podivnost.



selag
Příspěvky: 276
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#20 » úte 11. kvě 2021, 12:08

Myslím si, že nazývat to "zhýčkání dnešní dobou" není to pravé pojmenování. Jsou přece jisté standardy chování při přijímání, zpracování a potvrzování objednávek. Ještě bych pochopil, kdyby se někdo ozval a požádal o strpení, že naskladňují zboží. Ale vyjádření ředitele při urgenci zaslání platebních údajů, že se zítra někdo ozve mi vůči zákazníkovi připadá hodně nešťastné. Dělám 21 let ve službách a každý zákazník je pro nás ten, kdo nám do firmy nese peníze. A podle toho se k němu chováme. Proč svižnou komunikaci a vyřizování objednávek zvládají podstatně menší e-shopy, proč finský e-shop Lamnia zvládne doručit zboží do 5 prac. dnů i s mezinárodní platbou bankovním převodem a proč to u BP již několik let nejde? Já si u BP rozhodně nestěžuji na komunikaci při výběru zboží, na snahu poradit a vybrat pro zákazníka to nejlepší. Ale trvám na tom, že vlastní nákup přes jejich e-shop je v dnešní době už překonaná katastrofa.



gunman
Příspěvky: 173

Příspěvek#21 » úte 11. kvě 2021, 13:05

a co děvčata, ozvala se dnes?

firma vyrostla, ředitel byl třeba v parku s dětma, když mu zazvonil telefon, tak slušně odpověděl a odkázal na druhý den

eotech není inzulín, teda pokud zítra neplánuješ nějakou hodně ostrou akci v pásmu Gazi

vtip



selag
Příspěvky: 276
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#22 » úte 11. kvě 2021, 13:11

Ozvala, aby potvrdila storno objednávky.......... tak že všechno O.K. :-)



MRBLUE
Příspěvky: 927

Příspěvek#23 » úte 11. kvě 2021, 13:28

risa2000
Predavaju tu zbran v takej kategorii, ako ju deklarovali pri dovoze.



blacknocturno
Příspěvky: 557

Příspěvek#24 » úte 11. kvě 2021, 14:54

A co to s tím má co dělat? Pokud to dovezli jako B, prodávají jako B a pokud bude zásobník v krabici vedle zbraně a ne přímo ve zbrani tak je to pořád B.

Uživatelský avatar
sided
moderátor
Příspěvky: 3754

Příspěvek#25 » stř 12. kvě 2021, 09:20

Bral jsem tam v poslední době pár věcí a vždycky v pohodě. Je to normální shop s normální pracovní dobou takže nereagujou večer a ani o víkendech. Přijde mi to tak nějak normální. Na rozdíl od jiných Eshopů v týhle branži aspoň berou telefony a komunikují člověčím způsobem.

K řečem o maržích a nenažranejch obchodníkách se vyjadřovat nebudu, kdo si myslí že to je takovej vejvar a umí to líp tak ať to jde dělat.



BestPatron
Příspěvky: 9

Příspěvek#26 » stř 12. kvě 2021, 12:05

Dobrý den pane Aleši S., co se týče Vaší objednávky:

- Vaše objednávka byla vytvořena 10/5/2021 přesně ve 12:38
- Už ten samý den ve 14:37 jste mi volal urgenci své objednávky a já jsem Vám slíbil, že hned druhý den ráno se osobně postarám o to, že bude expedována co nejrychleji.
- Druhý den ráno jsem byl informován svým zaměstnancem, že již předchozího dne ve 17:14 jste danou objednávku zrušil protože tak dlouho nehodláte čekat.
- Takže jste nám na vyřízení dané objednávky dal přesně 4 hodiny a 36 minut. To je velmi krátký časový interval.
- Vaše objednávka by i s nejlepším vypětím všech sil byla expedována až jeden den po té, co jste ji učinil. Což bohužel už více urychlit nelze, protože kurýři vyzvedávají zásilky jen jednou denně a v daný den již balíky vyzvednuté byly.
- Tímto se za tým BestPatron omlouvám, že jsme Vaši objednávku nestihli vyřídit do 4 hodin a 36 minut, kde Vám s námi evidentně došla trpělivost.

S poděkováním za Vaši budoucí trpělivost alespoň 1 až 2 dny, protože to je nejkratší čas ve kterém jsme schopni zboží které je skladem expedovat.
Michal Vavrečka


selag píše:Musím říct, že ač „ věrný „ zákazník firmy BestPatron po dnešní zkušenosti již nikdy více. U p. Vavrečky jsem už nějakou korunu nechal – pistole Sphinx a Khar, kolimátor Vortex AMG, optika Vortex s montáží a pár dalších drobností, tak že za více než 120 tis. Kč, ale musím říct, že to je nákup od nákupu horší. Dnes tj. 10.5. jsem v 12.30 objednal kolimátor EoTech 552. Obratem přišlo od automatu potvrzení přijetí objednávky a že mám čekat na údaje k platbě. Když do 15.45 nic nepřišlo, dovolil sem si zavolat p. Vavrečkovi. Prý on už objednávky nedělá, že už je ředitel a že se mi zítra děvčata určitě ozvou a údaje pošlou. V dnešní době, kdy některé e-shopy při objednání do 12 hod. dodají zboží následující den, si to tento e-shop představuje tak, že následující den pošlou údaje k platbě, za další den až dva překontrolují platbu a pak začnou pracovat na odeslání objednávky. Tak že když to dobře půjde tak za 7-8 dnů mám v rámci ČR zboží z pražského e-shopu Jihlavě. Když si odmyslím řeči na e-shopu, že jsou malá firma ať mají zákazníci trpělivost, které tam mají již pár let, tak je to opravdu zoufalost. Takže za mě to byl poslední pokus o nákup. Oni si nechají svůj EoTech, já svoje peníze a můžeme navzájem zapomenout, že existujeme.
Za mě doporučuji obzvlášť trpělivým zákazníkům.



BestPatron
Příspěvky: 9

Příspěvek#27 » stř 12. kvě 2021, 12:07

Děkuji mnohokrát za Váš komentář, který kromě logiky nepostrádá i lidskost a pochopení.
S poděkováním za tým BestPatron
Michal Vavrečka

sided píše:Bral jsem tam v poslední době pár věcí a vždycky v pohodě. Je to normální shop s normální pracovní dobou takže nereagujou večer a ani o víkendech. Přijde mi to tak nějak normální. Na rozdíl od jiných Eshopů v týhle branži aspoň berou telefony a komunikují člověčím způsobem.

K řečem o maržích a nenažranejch obchodníkách se vyjadřovat nebudu, kdo si myslí že to je takovej vejvar a umí to líp tak ať to jde dělat.



BestPatron
Příspěvky: 9

Příspěvek#28 » stř 12. kvě 2021, 12:08

Děkuji mnohokrát za Váš komentář, který kromě logiky nepostrádá i lidskost a pochopení.
S poděkováním za tým BestPatron
Michal Vavrečka

gunman píše:a co děvčata, ozvala se dnes?

firma vyrostla, ředitel byl třeba v parku s dětma, když mu zazvonil telefon, tak slušně odpověděl a odkázal na druhý den

eotech není inzulín, teda pokud zítra neplánuješ nějakou hodně ostrou akci v pásmu Gazi

vtip



BestPatron
Příspěvky: 9

Příspěvek#29 » stř 12. kvě 2021, 12:11

Vážený pane,
na vyřízení objednávky jste nám dal 4 hodiny a 36 minut ... a pak Vám došla s námi trpělivost.
To chápu a hluboce se Vám za to omlouvám.
S přáním hezkého dne
Michal Vavrečka

selag píše:Myslím si, že nazývat to "zhýčkání dnešní dobou" není to pravé pojmenování. Jsou přece jisté standardy chování při přijímání, zpracování a potvrzování objednávek. Ještě bych pochopil, kdyby se někdo ozval a požádal o strpení, že naskladňují zboží. Ale vyjádření ředitele při urgenci zaslání platebních údajů, že se zítra někdo ozve mi vůči zákazníkovi připadá hodně nešťastné. Dělám 21 let ve službách a každý zákazník je pro nás ten, kdo nám do firmy nese peníze. A podle toho se k němu chováme. Proč svižnou komunikaci a vyřizování objednávek zvládají podstatně menší e-shopy, proč finský e-shop Lamnia zvládne doručit zboží do 5 prac. dnů i s mezinárodní platbou bankovním převodem a proč to u BP již několik let nejde? Já si u BP rozhodně nestěžuji na komunikaci při výběru zboží, na snahu poradit a vybrat pro zákazníka to nejlepší. Ale trvám na tom, že vlastní nákup přes jejich e-shop je v dnešní době už překonaná katastrofa.



selag
Příspěvky: 276
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#30 » stř 12. kvě 2021, 12:13

Dobrý den pane Michale V. Děkuji za objasnění časové posloupnosti mé objednávky. Jen Vám v tom nějak vypadl čas na převod peněz - platbu a čas Vaší kontroly připsání peněz na účet. Omlouvám se za netrpělivost a jako trest si pro sebe volím objednávku pušky Perun. Ta mě jistě trpělivosti naučí. Přeji hodně spokojených a podstatně trpělivějších zákazníků ve Vašem e-shopu.
Naposledy upravil(a) selag dne stř 12. kvě 2021, 12:29, celkem upraveno 1 x.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů