Sport & Defence v Praze

Uživatelský avatar
Har.Megido
Příspěvky: 131

Příspěvek#1 » stř 2. lis 2016, 17:15

Se Sport & Defence v Praze Libni zatím negativní zkušenost. Stránky mají sice pěkné, nicméně s výběrem lisu neporadili. Přestože radu s nákupem na webu přímo uvádějí. Věřím tomu, že přebíjení rozumějí opravdu dobře, ale doporučení, abych si koupil Dillon 650 protože je prostě lepší, to mi u takovéhle investice jako začátečníkovi prostě nestačí. Dillona 650 jsem si teda nakonec koupil, ale jinde. :-) Tak jsem si alespoň u Sport & Defence objednal zápalky a prach a vzal si dovolenou, abych se do Libně dostal. Den předem jsem se e-mailem poptal, jestli si to můžu druhý den vyzvednout. Abych měl jistotu, udělal jsem přes e-shop navíc objednávku s vyzvednutím na prodejně. Dostal jsem od pana Cinka odpověď, že objednávku budu mít na prodejně následující den k vyzvednutí. Tak jsem vybral dovolenou a vydal se do Libně, kde mi v prodejně sdělili, že prach prostě není. Prodavač se mi sice snažil docela dlouho najít něco, co by se dalo nacpat do Lugera, ale jako začátečník si jdu koupit konkrétní věc ke konkrétnímu vyzkoušenému použití. A protože jsem opravdu nechtěl jít zbytečně, tak jsem si to navíc objednal a ujistil se, že můžu následujícího dne naklusnout a zboží si vyzvednout. Přesto tam nebylo. Tak jsem poděkoval a objednávku na místě zrušil. Konstatování pana Cinka něco ve smyslu "tak sorry" rozhodně nevypadalo, že by ho to třeba i vážně mrzelo. Prostě pohoda o co jde. No chlapci přebíjet možná umíte, ale to Vaše diletantství na poli obchodním mě stálo den dovolené a docela značnou časovou ztrátu. Tohle píšu ne proto, abych někoho haněl, ale jako zpětnou vazbu k sebereflexi. Za mě v tuhle chvíli palec dolů a dokud nedojde k razantnímu zlepšení, raději nakoupím jinde.

Uživatelský avatar
tslaby
Příspěvky: 567

Příspěvek#2 » stř 2. lis 2016, 20:06

Já teda mám naprosto opačnou zkušenost. Loni v lednu jsem si kupoval první lis. Je pravda, že jsem měl přesně vybráno co chci. Objednal jsem přes e-shop s předchozím telefonickým potvrzením, že vše je skladem. Jel jsem kvůli tomu dříve ze školy a velkou zajížďkou přes Prahu. Po příjezdu na prodejnu na mě již objednávka čekala, vše jsem převzal, prohléd, prohlédl jsem si i prodejnu, zaplatil a spokojeně odcházel. Je tomu 14 dní, co jsem chtěl opět udělat osobní nákup ve S&D, opět jsem to měl časově velmi napnuté. Zavolal jsem 2 dny předem, jestli je zboží skladem, což mi bylo potvrzeno. Bez objednávky jsem vyrazil ve 14:00 z práce směr Praha a 15:30 jsem parkoval u prodejny. Následně jsem sdělil co chci nakoupit, vše mi bylo doneseno, pan prodavač měl mezitím telefon, který kvůli mě odložil. Zaplatil jsem a měl jsem čas si v klidu prohlédnout i sortiment. Opět jsem odcházel naprosto spokojen se službami. Až budu měnit vybavení za lepší, pro kterou si opět nejspíše k tomuto prodejci.

Uživatelský avatar
4mike
Příspěvky: 1196

Příspěvek#3 » čtv 3. lis 2016, 09:03

Har.Megido píše:........ ale doporučení, abych si koupil Dillon 650 protože je prostě lepší, to mi u takovéhle investice jako začátečníkovi prostě nestačí.........

lepší než co ? čili co bylo předmětem dotazu ?

Uživatelský avatar
Rough boy
Příspěvky: 1160

Příspěvek#4 » ned 20. lis 2016, 23:04

Od 31.10. mám u nich objednávku na dvě věci (možná i v přeneseném slova smyslu), u obou je psáno skladem. Krom automatické odpovědi že se objednávka zpracovává se nic dál neděje, ani když jsem jim psal, jak to s objednávkou XY vypadá. Je tato nulová komunikace u nich normální, nebo to zákazníkům, kteří u nich chtějí utratit svých "usmrkaných" pár stovek dělají standardně???

Uživatelský avatar
WalrusInAnus
Příspěvky: 278

Příspěvek#5 » ned 20. lis 2016, 23:08

Myslím, že tam velkou roli hraje naprosto zoufalá chaotičnost majitele, kterej má navíc všechno naprosto na háku. Sortiment mají velkej, obvykle posílají, ale občas to taky docela dře, a při sebemenším náznaků problémů je asi lepší objednávku zrušit a koupit jinde.

Uživatelský avatar
Rough boy
Příspěvky: 1160

Příspěvek#6 » ned 20. lis 2016, 23:23

No, asi objednám jinde, díky za potvrzení mých domněnek. Na storno objednávky prdím, když nekomunikují. To by byl další mail do ztracena a za to mi nestojí. Ještě že jsem komplet přebíjení objednal jinde, tohle by bylo asi hodně zoufalý :lol:



tomas fuk
Příspěvky: 831

Příspěvek#7 » ned 10. čer 2018, 14:45

Zdravím.

Chtěl nych tady napsat moji zkušenost s obchodem Sport & Defence. Aby to dávalo smysl, tak začnu od začátku, který se jmenovaného obchodu vůbec netýká.

Před rokem jsem na bazaru našel inzerát na pozorovák Sightron SII Blue Sky 20-60x85 HD-A. Byl za 12000,- Kč, což byla loni cca poloviční cena nového. Byl kupovaný ve jmenovaném obchodě a měl být v záruce. Prodávajícího jsem kontaktoval, domluvili jsme se a obchod proběhl bez problému. Teda až na to, že mi neposlal daňový doklad o koupi kvůli případné reklamaci. Tak jsem ho znovu kontaktoval a že mi ho pošle buď poštou, nebo elektronicky. Pozorovák jsem vyzkoušel, obraz byl čistý a všechno fungovalo bez sebemenšího problému. Odstřílel jsem s ním dva závody v Holešově a byl jsem spokojený. Tudíž jsem na doposud neposlaný daňový doklad zapomněl. Pak přišla zima. Pozorovák jsem měl doma a na střelnici jel vždy z vytopeného domu, do vytopeného auta a do kryté podzemní střelnice. Obraz byl stále perfektní. Až jednou jsem ho nechal v autě v kufru 14 dní a zrovna v těch největších mrazech. Přijedu na střelnici a venku s kámošem zkoušíme čitelnost zásahů .223 na vzdálenost 280 metrů. Obraz špatný, mléko v celém spektru, terč nečitelný. Nebylo ani poznat, co to je za terč, natož zásahy. První podezření, ale šly jsme střílet. Na střelnici obraz taky hrozný. Nasraný jsem odstřílel, co jsem potřeboval a jel domů. Doma mi to nedalo a sundal jsem okulár, jestli není špinavý. Nebyl, tak jsem ho našrouboval zpět a při mírném dotažení jsem vytočil šroubení okuláru z těla pozorováku. A už jsem byl doma. Šroubení už vytrhl původní majitel a pak ho pomocí bílého silikónového tmelu přilepil zpět a pozorovák dal na bazar. Říkám si co teď? Bylo to 7 měsíců od koupě, takže na vrácení peněz bylo už pozdě. Pak jsem viděl, že majitel Sport & Defence Pavel Cink je na FB a messengeru online. Tak jsem ho oslovil, vysvětlil mu, co se mi stalo a poprosil ho, jestli by se s tím dalo něco dělat. Mezi tím jsem kontaktoval znovu prodávajícího, ať mi pošle ten daňový doklad, že mi prodal rozbitý pozorovák a já to musím řešit. Bez vykrucovaní a bez jediného slova okamžitě poslal mailem daňový doklad. A už jsem věděl, proč ho neposlal s pozorovákem a ani potom. Pozorovák byl už 4 roky po záruce. Pan Pavel Cink mi napsal, ať pozorovák pošlu na prodejnu a že ho vezmu sebou na IWA, kde ho ukáže přímo ve stánku Sightronu a zkusí domluvit opravu. Vse proběhlo perfektně. Pozorovák si páni od Sightronu převzali a že další zásilkou zboží pošlou opravený zpět. Bohužel firma DB Schenker, která měla odvézt materiál z IWA do USA ještě v květnu materiál a i můj pozorovák nedopravila do USA. Pan Cink se velice omlouval a abych mohl na závodech střílet, tak mi zdarma zapůjčil svůj vlastní pozorovák. Tímto bych mu chtěl ještě jednou poděkovat. Takový přístup k zákazníkovi se jen tak nevidí. Takže nákup v tomhle obchodu vřele doporučuji, ať už se jedná o optiku, zbraně, či přebíjení. Tady se není čeho obávat a věřím, že tak vstřícný přístup mají a budou mít ke všem zákazníkům.

Uživatelský avatar
erteple
Příspěvky: 240

Příspěvek#8 » pon 31. kvě 2021, 10:01

Trochu to tu prošťouchnu. Mám pozitivní zkušenost s výhradami. Začínám přebíjet a chtěl jsem samozřejmě nějakou sadu a protože jsem si ji vybral na reloader.cz (což je jejich shop), tak mail na prodejnu s několika dotazy. Pán odepsal, že na mail je to strašně na dlouho (a nějaké základní info) a že ideální by bylo domluvit si schůzku. Asi dva dny nato jsem měl náhodou čas a tak jsem se tam bez objednání stavil a vše mi bylo ochotně vysvětleno, předvedeno a objasněno, takže jsem odjížděl rovnou s lisem.
Jinak moje výhrada je v tom, že ty stránky nejsou nic moc, víceméně musíte vědět, co chcete, třeba z youtube nebo od konkurence a hledat přímo to, protože jinak se v tom lehce ztratíte. Navíc tam nejsou ani popisky v angličtině, ani nějaké vysvětlení. Chápu, že to vlastně ani není potřeba, pokud někdo přebíjení rozumí, ale pro začátečníky je to prostě katalog s tisíci díly, které nevíte, k čemu jsou a zda je potřebujete. Na druhou stranu chápu, že psát ke každé matičce český popis je zbytečné a ani na to není čas. Nicméně tohle má konkurence pořešené asi lépe.
Věřím ale, že kdo ví, tak chodí sem. Ostatně dělal jsem zde dvě objednávky a schválně jsem to samé házel do košíku i u konkurence a ceny víceméně stejné - ač jsou u některých položek cenově výš, vždy mi objednávka vyšla třeba o 300,- (při nákupu za 4 000,-) levněji.

Uživatelský avatar
Miata
Příspěvky: 201

Příspěvek#9 » pon 31. kvě 2021, 13:54

Naprosto souhlasím. Přestože přebíjím už pár let a byl jsem i na 2 kurzech Petra Leitnera, tak řadu AJ odborných názvů neznám a na e-shopu reloader.cz tápu. Taky to řeším tak, že si to najdu u Strobla nebo na webu výrobce. Kdyby i na jejich stránkách bylo trochu víc informací, tak bych to taky ocenil.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů